Online

26 Mayıs 2019 Pazar

Büyük Mayıs alışverişi 🤷🏻‍♀️ #C&A #DM #Action alisverisi


Merhabaaaaa, yeni bir Post ile size iyi günler diliyorum. Hafta icin eşim de bende çalıştığımız için alışverişimiz hep hafta sonuna kaliyor maalesef 🤷🏻‍♀️😂. Birazdan göstereceğim ürünler Action, DM ve C&A mağazalarından alındı.  Uzatmadan başlayalım mı?? 🙆🏻‍♀️


                      ☝🏻🙆🏻‍♀️



Önce Action ürünleri 😅
Küçük dekor tepsi (Tabletts klein Text Home - weiß)

1,95€


Tabiki tepsimize uygun mumlarimiz da var, olmasa olmaz 😎
3 adet kokulu mum

Beyaz olan; (Duftkerze im Glas) 1,95€

Turkuaz/yesil olan; (Candra Kerze im Glas) 0,99€

Pembe olan; (Duftkerze Glastopf) 0,99€



Bu bardaklari uzun zamandır ariyordum fakat renk olarak desen olarak bir türlü begenemiyordum 🤔 ama bu sarilar hemen cekti beni, yaz günleri bahçede kullanmalık 😍
Ananas desenli bardak; (Trinkbecher kaktus/ananas) 1,36€ 

2×0,68€



Bu desenli tabaklara bayılıyorum,  farkli model ve renklerini almistim ama bunlar küçücük tam çerezlik veya kahvaltılık

Minik kaseler; (Loft Petit-Four-Schale new Bone 11cm)  3,48€  /  4×0,87€



Harika, miss kokulu bir ürün daha keşfettim. Kokulu "poşetler" . Dolap icine asmalık diye düşündüm,  sizce se öyle değil mi?

Kokulu poşet; (Duftsäckchen mit Print 8.5× 13cm) 

1,38€  / 3×0,46€



Buda ne diye düşüneceğiniz  ama gercekten gerekli olan bir ürün şu kırmızı şey,😀 kulaklık kutucuğu, bu fiyata kaçmazdı 😎
Kulaklık kılıfı; (Kopfhörer-Etui rund)  0,65€


Daha önce grilerini ve krem renklerini aldığım bu el-yüz havlularının simdi de pembesini görünce dayanamadım 🤭
Havlu; (Capetown Badetuch 50×100cm hellrose) 
3,56€  / 2×1,78€


Çok makyaj yapan biri olmamama rağmen makyaj malzemelerine zaafım olduğu doğrudur 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ yine kendime dur diyemedim ve bu fırça setini aldim. Daha cok dekoratif amaçlı almış da olabilirim, çaktırmayın 🤫

Fırçaseti; (Make-up Pinselset 10tlg) 
5,95€


Eşim arabası için aldı bu bezleri, çünkü en az ayda 2 defa araba temizliyor.  Buda onun takıntısı yapacak bir sey yok. Bu bezlerin boyutu gercekten büyük ve kullanımı harika. Kesinlikle leke birakmiyor. 


Kurulama bezi;(Spargo Mikrofasertuch  60×70cm)
4,47€ / 3×1,49€



 45×45 yastik içleri 😁 almaktan bıkmayacağım kesinnn 

Yastık içi; ( Innenkissen 45×45cm) 
3,78€  /  2×1,89€


Yastık içlerine uygun ve tabiki yatak örtüme uygun kılıflar 😍

Yastık kılıfı; ( Kissenbezug Nepal 45×45cm) 
4,98€  / 2×2,49€


Peki soruyorum size, cidden biz kadınların mutfak araçgereç alışverişleri ne zaman bitecek????? 


Açılır kapanır süzgeç; ( Sieb faltbar 23cm)
1,49€

Dedim yaa bitmiyor hiç biri bitmiyor 🤨😁 renklerine bayıldığım allık 😊

Allık seti: ( make up Geschenkset) 
1,94€



Adidasin bu serisini bilmeyen var mi?? Ben cok seviyorum. Eşim de tabiki, bu fiyata kaçmazdı 😇

Adidas Edt 100ml Ice Dive 
3,45€


Peçete tutkusu bize Çatı katı Ilkay abladan bulaşmıştı bundan seneler önce 😅😅😅
Peçete; ( Harmony Frühlingsservietten) 
0,59€



Buda benim toz almakta vazgeçemediğim temizlik bezim.


Toz Bezi; (Deluxe-Mikrofasertuch 50×50cm) 
0,99€


Kokusu ve deseni harika sıvı sabunlugum🤭


Sıvı sabun; (Floral scented Handseife 350ml) 
0,99€

Eşimin iş yeri icin aldıklari

Su isitici (wasserkocher) 8,49€
Ve tek seferlik bardaklar (Einwegbecher 50stk) 
1,24€ / 2×0,62€

Yine eşimin arac gereçleri :)))


Ve kendi de en az foyata kadar güzel paspasim😅🤭


Paspas;(Fußmatte 60x90cm) 
3,95€


Küçükken çok sık oynardık Badminton 😍 pikniklerin, güzel havalarin en güzel oyunlarından biridir.

Badminton;( Slazenger Badmintonset +2Bälle und Tasche) 4,99€


Saklama kaplari, sepetler, kutular.... her rengi, her deseni, her boyutu sevilir 🤭🤭

Büyük şeffaf kutu; (Aufbewahrungskorb 6,5l) 
1,59€
Sepet;( Rattan korb) 
1,98€  / 2×0,99€

ACTION alışverişi burda biter arkadaşlar. En zevk aldığım kısım kesinlikle ACTION alışverişiydi 😎😎😎

DM i bilmeyenler için Rossmann, Gratis gibi bir mağaza




Bulaşık makinası tableti; 7,95€


Denkmit Klozet koku giderici ikili: 1,45€

Köşede görünen  Gilette Blue 3 ;  2×3,45€
Balea traş köpüğü 1,15€
Balea Traş sonrasi kremi; 1,95€
Maybelline Fit Me Make-Up 101 numara; 5,95€

Bulaşık makinasi koku giderici; mavi=1,25€
Sari0,85€

DM alışverişi burda biter arkadaşlar,  en son durağımız C&A oldu,  büyük indirimler vardı.  Bizim nasibimize de bir kac parça şey düştü.  

Indirimden Siyah kot pantolon; 19,90€

Bacak detayi cok hoş.  




Renkleri harika tam mevsimlik kazak; 9,90€




Ve Ağustos da türkiye ye gideceğiz,  ailemize katılanyeni üyemize ufak bir hediye olacak bu tulum 
Fiyati 9,90€ düşmüştü. En cok beğendiğim kısmı da kol detayı,  kollari fermuarli yani daha sicak havalarda çıkarılabilir.  


Benden bu postluk bu kadar. Merak ettiğiniz ürünler olursa kullandiktan sonraki fikirlerimi de paylaşabilirim. 


Sevgiyle kalın 


1 yorum:

  1. Çok iyi alışveriş olmuş. Bana da gerek bu aralar böyle bir alışveriş. 😁

    YanıtlaSil

Kendime not:

Bu dünya için kendini paralaman gülünç.

Bence bir göz atin :)

Kaktüs dekorasyon fikirleri

Çiçekleri sevmeyen yoktur herhalde 😊 Hele ki kadınlar... Peki kaktüsü de sevebilir miyiz. Ben seviyorum. Ne zaman başladı kaktüs sevgim b...